Förlåt räcker inte!

Hallå fina ni! nu ska jag förklara för er varför jag har vart en usel person på sista tiden:
 
Ska inte gå in för personligt mn jag kan ju säga att en i min familj som jag står närmst har blivit sjuk och nu är det inte halsfluss vi snackar, nu snackar vi sjukhus, inte orka stå upp, mediciner osv osv. Ärligt talat har jag inte ens funderat på senaste tiden att skriva! 
 
Sen vet ni en till sak? MIN LADDARE HAR GÅTT SÖNDER IGEN! haha! så förra kapitlet var ett jag hade skrivit lite utan att veta igentligen, för allt jag har antecknat finns på den här datorn och nu har jag äntligen fått lite batteri på den! ;) Men jag ska faktiskt försöka bli bättre på att skriva och nästan hela nästa kapitel är klart nu! :D 
 
Men jag är sjukt ledsen över att ni har fått lida och jag får pngest när jag ser era kommentarer! Usch, men nu stryker jag under jag ska FÖRSÖKA skriva lite idag och KANSKE kommer det upp ett kapitel idag/ikväll/inatt. 
 
Hoppas ni inte hatar mig, för jag hatar inte er ;) 
Puss på er <3

Alla fina kommentarer!

Skicka din gulliga kommentar här:

Ditt vackra namn:
vill du bli ihågkommen?

din härliga E-mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress (så jag kan kolla din blogg):

Här skriver du din åsikt:

Trackback
RSS 2.0