Länk byte

När filmen var slut bestämde vi oss för att beställa pizza då båda var jätte hungriga.Jag drog upp min telefon från mjukisbyxorna och ringde pizzerian."Vad vill du ha?"Jag räckte över bladet med alla olika pizzor på till Jessica och hon svarade snabbt kebab."Vi vill ha en kebab och en hawaii, ingen sallad."Dom skulle va här om ungefär en kvart.Vi satte på en ny film, The Notebook, och gosade ner oss i soffan.En kvart senare plingade det på dörren så jag reste mig upp och gick och öppnade.Jag betalade pizzorna och gick sedan in med dom och varsin cola till vardagsrummet.Vi började äta ochkollade samtidigt på filmen.När pizzan var slut la vi oss ner i soffan med en filt över oss och armarna om varandra.Jag vände mig om mot Jessica och smekte försiktigt hennes lena kind.Jag böjde mig sakta fram och kysste henne försiktigt med handen på hennes kind.Det kändes nästan som första kyssen.Den som alltid går sakta och försiktigt."Jag älskar dig baby."Jag log mot henne och pussade snabbt hennes panna."Älskar dig med honey."


Känner att ni typ bara måååste läsa denna novell, har kommit en bit in i den, men läsningen är helt underbar! :) 
Så att för att läsa den klicka på bilden!

Alla fina kommentarer!
Postat av: justinbieberstory

Hej skulle du vilja göra länkbyte? Kommentera bara på min blogg isåfall, :']
kram.

2012-11-27 @ 22:36:26
URL: http://justinbieberstory.blogg.se

Skicka din gulliga kommentar här:

Ditt vackra namn:
vill du bli ihågkommen?

din härliga E-mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress (så jag kan kolla din blogg):

Här skriver du din åsikt:

Trackback
RSS 2.0