Länk-byte! (sista jag gör nu)

’’ Okej, vad fan var det där?’’ frågade Justin.

Jag skakade på huvudet.

’’ Jag vet inte, men läskigt var det i allafall. ’’

Vi startade tv:n och direkt kom nyheterna igång.

’’ Idag för 10 minuter sedan ungefär så hördes ett pistolskott vid gata 57 i Los Angeles. Även blixt och åska, därför råder vi er att stänga alla fönster även låsa dem. Även låsa att dörrar och gärna ta för fönsterna så man inte kan se in. Elektronsika grejer får vara igång.’’

Sedan sänkte vi ljudet.


LÄs genom att klicka på bilden. Men bara så alla vet är detta det sista länkbytet jag gör, det blir för mycket sånt och folk blir förvirrade! :( 

 

 

Alla fina kommentarer!
Postat av: My

Kan du länka den här för jag läser via min mobil :)

Svar: Har fixat länken nu! :)
Try To Live Without You.

2012-11-30 @ 08:35:28
URL: http://www.juustiiinbieber.bloggplatsen.se

Skicka din gulliga kommentar här:

Ditt vackra namn:
vill du bli ihågkommen?

din härliga E-mail adress: (publiceras ej)

Bloggadress (så jag kan kolla din blogg):

Här skriver du din åsikt:

Trackback
RSS 2.0